Java en Bali 2009

Bedankt voor jullie reacties!

Hallo allemaal,

We hebben hier onbeperkt internetgebruik. Tijd genoeg om even te reageren op jullie reacties. Bedankt voor alle felicitaties voor Lisette en Tjeerd. Hotel Melati Cottages is eenvoudig, maar heel vriendelijk. We hebben goed geslapen en net lekker ontbeten. De mannen liggen in het zwembad. Onze kamers zijn net schoongemaakt en er ligt een mooi bloemetje op ons bed en het ruikt wat minder muf. Vandaag een rustig dagje.

Groetjes van ons drietjes

Hudy en Riet,

Achteraf kijk je inderdaad een koe in ........ We vonden de afstand per auto te lang. Vooral het slapen stond ons tegen. Per bus verwachtten we een comfortabele reis. Integendeel. Hebben nog een vliegreis overwogen, maar waren daar wat sceptisch over. Maar goed, we zijn weer een ervaring rijker. Het was in geen geval saai!

Marian,

Bedankt en groetjes, ook aan je ouders!

Conny,

Het was geen saaie rit. We zaten allemaal met rechte ruggen in de bus. Het was een rit om nooit te vergeten.

Roel en Piet,

Piet, je hebt toch al zo'n knulletje. Weliswaar nu een volwassen man. Ik kan me wel iets voorstellen bij de temperatuur in de Bonairestraat nr. 21. De afgelopen weken hebben we meer begrip gekregen voor de cultuur die nog steeds papa eigen is.

Joost en Marinet,

Bedankt namens Tjeerd en Danny. Het was zeker een barre tocht. Haha.... We hebben ons geen minuut verveeld (?)! Dit hotel ligt prachtig. En op zich is het een mooi complex. Alleen de 'cottages' zijn aan een flinke onderhoudsbeurt toe.

Patty,

Bedankt namens Tjeerd en Danny. Geen tempo doeloe. Allemaal 'doenige' mensjes hier. De vriendelijkheid en gastvrijheid is fantastisch.

Douwe en Nancy,

Een gezellige dag in Amsterdam. Bedankt voor de felicitatie!

Coen en Marja,

Bedankt namens Tjeerd. We gaan er helemaal van genieten.

Sjoerd en Anneke,

Bedankt voor de felicitaties. Geen klamboe maar hemelbed.... Haha... leeftijd hè!

Jochem,

Groetjes van Tjeerd. Misschien een idee om K6TC een tropisch sfeertje te geven, voordat hij weer terug komt. Het heeft in ieder geval al een enorm zwembad. ;-D

Peter

He Tjeerd Gefeliciteerd en ook namens de mannen van F15, We zullen op je proosten met een tropisch drankje uit blik

Douwe

Beste Tjeerd, van harte gefeliciteerd met je 53e verjaardag. Maak er een mooie dag van (zoals alle voorgaande tot nu toe). We gaan vandaag naar Coen en Marja, en zullen op jou proosten. Liefs voor Pam en groet aan Danny.
Nance en Douwe.

Paul en Martin

Van harte gefeliciteerd Tjeerd. Leuke reportage heeft Pam gemaakt.ZIt er cker nu bijna op de vakantie??
Wel geniet nog maar even en alvast een veilige reis naar NL.

Jochem

We kunnen aan Venko vragen om wat tropische kleuren te schilderen, i.p.v. dat eeuwige geel! Als Tjeerd nu wat stekkie's palmbomen meeneemt, geef ik ze wel een mooie plek op K6TC. Groeten.

Pap

Hallo Alledrie,

Ik ben blij dat jullie het naar je zin hebben.
Al die berichtenheb ik met aandacht gelezen. Al die plaatsnamen heb ik opgezocht, maar enkelen kan ik niet vinden. Maar als je thuis bent, kan je het aanwijzen. Ik vind het leuk dat je al die belevenissen op hebt geschreven.

Selamat djalan en een dikke tjioen ( kus ) van je ouwe Pa

Jochem

Tjeerd, nog gefeliciteerd. We nemen er later wel een maltje op!